KALİTE POLİTİKAMIZ

Kalite Politikamız

Kurumsal Anayasa’da belirtmiş olduğumuz vizyon, misyon ve değerler doğrultusunda, faaliyet gösterdiğimiz sektörlerde;

  • İş süreçlerinin kalitesinin arttırılması amacıyla sektördeki yenilikler takip edilerek Mimsan Grup’a uygun olanlar hızlı bir şekilde adapte edilir.
  • Ürettiği ürünlerde her zaman tüketicinin birinci tercihi olmayı sağlayacak ürün kalitesi; hizmet sunulan paydaşların istek ve beklentilerini esas alarak müşteri memnuniyetini sağlayan hizmet kalitesi; kurumsal yönetim ilkeleri ile gerçekleştirdiği faaliyetlerin her aşamasında, tüm kaynaklarını (insan, finansman, materyal, zaman) etkin ve verimli kullanan, uygulanabilir şartları yerine getiren yönetim ve süreç kalitesi, uluslararası kalite standartlarını uygulayan, kalite anlayışını tüm birimlerine entegre etmiş ve sürekli iyileştirme ve geliştirmeye yönelik faaliyetleriyle toplam kalite anlayışını tüm çalışanlarımız bilir, benimser ve yürüttükleri tüm çalışmalarında uygularlar/uygulatırlar.
  • Kalite yönetimi düzenli değerlendirme ve geliştirme çalışmalarıyla desteklenir. Ayrıca, çalışanların kalite bilincinin artırılması, yasal gerekliliklerin gözetilmesi ve risklerle fırsatların değerlendirilmesi gibi unsurlar, toplam kalite anlayışının temel parçaları olarak görülür.